Reklam, Online təşviqi
CPM - bu nədir? Necə reklam CPM istifadə etmək olar?
şəbəkə media və içeriksel reklam kampaniyası təşkil edərək, hər hansı bir reklamveren onun təxmin büdcə hesablayır. Müştəri reklam kampaniyası görmək vacibdir necə pul sərf olsun, onun həyata keçirilməsi üçün ayrılan vəsait və nəzərdə tutulan kimi istifadə olunur olan effektivliyi. səmərəliliyinin hesablanması CPM index olan bir neçə göstəriciləri əsasında media planlaşdırma məhsul reklam. aşağıda tapa bilərsiniz - Nə istifadə etmək necə rəqəmdir.
CPM - niyə lazımdır
son əsrdən məlum olmuşdur, CPM reklam edir. KİV-də reallaşan bütün reklam kampanyaları istifadə modul. Nəşriyyat, televiziya və radio stansiyaları hələ reklam dəyəri hesablamaq üçün bu rəqəmi istifadə edin. Bu bir hedef deyil ekran reklam qiyməti gəlir və mümkün alıcıların minlərlə zaman CPM halda istifadə olunur. Eyni zamanda, və dövriyyəyə bu müddət verilib. reklam platformaları sahibləri yalnız CPM dərəcəsi təyin olundu, belə ki, reklam nəzərə alaraq bu dəyər məhsuldar idi, onların dövriyyəsi və tematik diqqət fəaliyyət bilər.
müəyyən CPM
CPM bir sadə müəyyən - dəyəri min təşkil edir. Roman say Beləliklə 1000, yəni CPM nə sual, bu min reklam nümayişi başına qiymət demək olar ki - modul İngilis dili sözlər qiyməti Başı min M adı gəlir. qəzet və jurnalların səhifələrində reklam orada daha çox vaxt, daha tez-tez TV kanalında radio ifa və ya oxumaq - Bu amil böyük dərəcəsi.
CPM reklam online kampaniyaları hesablanması
İnternet, rol reklam adətən plakatlar oynamaq - istifadəçiləri ilə belə məşhur və o annoying pop-up reklam platformalar sahibi pul gətirir. daha məşhur site, bu web page baxaraq daha çox insan, bu saytda daha bahalı reklam müştəri başa gələcək.
Advertisers pankart gördüm istifadəçilərinin ən böyük mümkün sayı maraqlı. aşağıdakı Buna görə də, CPM nə, bu riyazi göstərmək olar:
CPM = (reklam üçün ümumi qiymət) / (gün bayrağı başına Baxışların planlı sayı) * 1000.
İndi aydın, CPM - bu nə. reklam ən əhəmiyyətli göstəricilərindən biridir. Bir reklamveren siz məlumat şəbəkə min istifadəçilər nümayiş etdirilib təmin etmək üçün site sahibi ödəmək lazımdır nə qədər pul hesablamaq olar.
Görmə, bu hesablanması sadə misal ilə təsvir edilə bilər. bir yerləşdirilməsi dəyəri saytda banner bir portalının həftədə $ 400, Bu veb statistika bir həftə 10 min haqqında site gəzən göstərir ki, məsələn, edir. İstifadəçilər. Belə ki, bir sadə hesablanması bir dəyər verir:
bir min bir nümayişi reklam məlumata görə CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4.
Advertisers tematik saytında banner sadə bir nümayişi əsasən informativ olduğunu anlamaq lazımdır. səhifəsini ziyarət bütün on min adam, banner basın əmin olun heç bir zəmanət yoxdur. qonaq etmək və ya keçid istəyirəm olub - bu pankart cəlbediciliyinin və bu barədə yerləşdirilir məlumat asılıdır. Hər bir site CPM seçimi hesablamaq üçün bütün məlumatları təmin etmək tələb olunur. Bu site sahibi sərfəli, siz başa düşmək olar. Amma reklam, son istifadəçi üçün keyfiyyətli və maraqlı müştəri vəzifəsi daxil edilir.
Support modulu CTR, hesablama üsulları
CTR index - başqa göstərici hesab xərclərini azaltmaq üçün. Adı da ingilis dilində gəlir və tamamilə klik dərəcəsi kimi səs - CTR dərəcəsi. CTR bir çox insanlar banner tıklayan və bir səhifə reklam müştəri getmək necə göstərir. Bu modul daha uyğun və zəruri baxmaq reklam, çünki böyük ehtimal, seçilmiş düzgünlüyünə asılıdır banner informasiya və klik maraqlı qonaq. Aşağıdakı kimi bu göstərici hesablanması metodu:
CTR = (banner tıklayan istifadəçilərinin sayı) / (Banner gün Baxışların planlaşdırılan sayı) * 100%.
Məsələn, reklam gördüm 20 min adam əgər bir keçid sonra CTR aşağı həddi yuxarıda 000 * 100 = 4%, 800/20 800 istifadəçilər ardınca.
Empirik sübut 3-5% minimum CTR ki. az, onda potensial müşteri başına maliyet gözlənilir mənfəət artıq olacaq və reklam təsirsiz baxılacaq.
göstəriciləri istifadə
dar hədəf auditoriyası seçerken CPM istifadə edilə bilər. Məsələn, banner site platforma sifariş zaman yaş, cins, yaşayış yeri, qeydiyyatdan keçmiş bütün qonaqlar maraqlarını advertisers məlumat verir. Belə ki, istənilən banner yalnız tanıtım məhsul hesablandığı həmin istifadəçilər üçün görünür. eyni zamanda kampaniyanın büdcəsi iqtisadi və daha səmərəli sərf edir.
Siz həmçinin nəzərə daimi üzvlərinin fəaliyyətini almalıdır. daha tez-tez eyni qonaq, daha çox pul advertisers tahsil eyni ad məhsul görür, lakin bu müştəri müştəri artıq olur. müştəri istənilən nəticələri gətirmək üçün bu reklam platforma verdiyi məlumata dərin təhlili ilə birlikdə Buna görə də savadlı hesablanması göstəriciləri CPM və CTR.
Kampaniyanın əvvəlində nəzərə alınmalıdır bir başqa nöqtə. Ödəniş məruz və ya CPM, və ya CTR baxımından ola bilər. Başqa sözlə, müştəri reklam modulo CPM banner mahiyyətini anlamaq lazımdır - bir klik üçün payment deyil, yalnız bir məhsul nümayiş reklam üçün
yekun vuraraq
CPM nə soruşduqda, bu seçim bir xüsusi reklam səmərəliliyinin təhlili ən əhəmiyyətli biri demək olar ki, və reklam büdcə hesablanarkən nəzərə almaq lazımdır. hesabı və iddia edilən əlaqə reklam məlumat potensial müştəri və oxşar tematik diqqət ilə çox sites banner yerləşdirilməsi dəyəri məbləğində alındı. bu parametrləri nəzərə alaraq, müəyyən bir reklam platforma səmərəliliyinin hesablanması və uğurla reklam büdcə master mümkündür.
Similar articles
Trending Now